Editarem l'escenari en blanc que ens apareix quan en creem un de nou i dibuixarem alguna cosa semblant a la imatge.
Pels qui no s'atreveixen a dibuixar un cotxe de carreres podrem importar una pilota per ejemple de platja. Dins de la carpeta thingsbeachball1, i ja ho tenim tot.
Creem una variable per a portar el recompte de punts i li donem una
puntuació inicial per tal de no començar i perdre només acabats de
sortir.
Mirem les coordenades de la sortida per a situar el nostre cotxe o pilota.
Usant els sensors averiguem quina tecla està clicant per a moure el nostre cotxe. Cada cop que cliquem una tecla haurem d'actualitzar la puntuació de manera que si anem bé veurem incrementar els punts. Si anem malament per la zona verda ens treurà menys punts que si circulem per la zona vermella.
Per no haver de repetir el codi per cada tecla, crearem un missatge que el cridarem des de cada tecla ActualizarPuntuación.
Creem un missatge intern per a actualitzar la puntuació.
Ara ens queda comprovar si ens hem quedat sense punts , amb la qual
cosa direm que hem perdut o bé si hem arribat a la zona blava de
l'arribada, direm que hem guanyat.
Tot això ho repetirem per sempre des de que s'inicia el programa amb la bandera verda.
Aquest és el programa. Per acabar desarem el projecte com ActivitatSenors.