Les accions varien en funció de la posició del ratolí. En aquest script l'efecte canviarà al desplaçar el ratolí de dreta a esquerra.
Està relacionat amb el blocs condicionals de la categoria control i amb alguns de la de números. Per ejemple:
Aquest script no cal que vagui necessariament relacionat amb un altre objecte.
Igualment en relació amb els blocs condicionals.
Està dirigit a aquests tres factors cap on indiqui el ratolí, cap els costats, cap a l'objecte o cap a objectes determinats.
El color exacte d'una zona de l'escenari (fons) o d'un altre objecte el podrem assenyalar amb el comptagotes
Podrem indicar la distància a __ incloent-la en un bloc de la categoria números.
El bloc cronòmetre es col·loca en relació a la categoria números. Si marquem la variable del bloc, aquesta ens apareixerà al panell d'acció, on podrem apreciar com el cronòmetre està en marxa.
Té dos modes de presentació (botó dret)
El bloc reiniciar cronòmetre el posarà a 0, però seguirà contant inmediatament.
Comprovem com l'ombra(objecte 2) d'una pilota (objecte 1) sempre estarà a la mateixa posició x.
Per a que funcionin correctament aquests bloc cal tenir activat el micròfon de l'ordinador.
Palant amb el micro comprovarem la variació. El primer script canvia el tamany d'un objecte en relació al volum del so. El segon detecta si el so és fort i actúa en conseqüència.
El sensor és un disposiciu físic extern des del que podrem interactuar. Pots trobar més informació a: http://info.scrtach.mit.edu/Sensor_Boards