Desencadena automaticament totes les instruccions que tÉ penjades. És important saber que un mateix objecte pot tenir diversos scripts iniciant-se amb aquest bloc. També cal tenir clar que diversos objectes poden rebre aquest bloc. Això és necessari si es vol que diferents objectes reaccionin al mateix temps quan el programa es posi en marxa.
Aquest programa funciona igual com l'anterior, però serà una tecla la que desencadeni les instruccions en lloc de la bandera verda.
Les instruccions es desencadenen quan l'usuari clica sobre l'objecte determinat.
Permet insertar una pausa de x segons entre les instruccions. Es pot associar un nombre decimal. També és possible donar una fracció sempre que s'usi el bloc división de la categoria números.
Essencialment fan el mateix: provoquen un bucle infinit o d'un nombre determinat de vegades.
Ens permet la comunicació entre objectes. Un objecte pot enviar un missatge a la resta i al rebre'l actuaran en conseqüència. Primer, però, cal clicar sobre el triangle per a què apareixi "nuevo".
Clicant sobre nuevo podrem escriure el títol del missatge. S'aconsella escriure una sola paraula i relacionada amb el context del missatge.
El missatge l'escoltaran tots els objectes, però no tots reaccionaran. Això només passarà amb el bucle al recibir __
El bloc és idèntic a l'anterior amb la diferència que l'objecte que el movia esperarà a que tots els receptors el rebin i hagin ejecutat les instruccions.
Permet
a un objecte que rep un missatge ejecutar les instruccions
corresponents. El petit triangle permet escollir el missatge. Podem
crear també un nou títol. Evidentment serà necessari usar un objecte
que envii un missatge amb aquest títol.
Els blocs
condicionals combinen amb la categoria dels sensors i la dels nombres,
verificant que es produeix una condició per a què el script continui.
El primer atura un script concret. El segon atura tot i té la mateixa funció que l'octògon vermell que trobem al costat de la bandera verda.