Aula Z Tecnologia 2n ESO

entorn de treball - llista d'escenari i objectes


et30

La llista d'objecte mostra icones per a cada un dels objectes que tenim en el nostre projecte. Sota de cada objecte apareix el nom que li correspon.



et31   et32   et33Cada cop que fem clic sobre una icona de la llista d'objectes de l'àrea d'edició de l'objecte mostra els programes, les disfresses i els sons associats a l'objecte seleccionat.

Sobre la llista d'objectes hi ha una petita barra d'eines:

et34Aquesta barra permet afegir nous objectes al nostre projecte de Scratch. Per defecte sempre apareix un objecte unic que és el gat.

Amb aquests botons podem:

* Pintar una disfressa.

* Crear un nou objecte a partir d'un fitxer gràfic.

* Obtenir un nou objecte sorpresa extret de la llibreria d'objectes de Scratch.

Si arribem a acumular molts objectes en el nostre projecte Scratch, apareix una barra de desplaçament a la llista d'objectes per tal de poder-los visualitzar tots:

et35



 
Aula Z                            CONTACTA:  Conxita Sabartrés  Licencia de Creative Commons
Valid CSSValid html 4.01Valid WAI 1.0 AAA