Aula Z Tecnologia 2n ESO

entorn de treball - escenari i visualització del programa


et24

Es divideix en les zones següents:

et25Barra d'eines de l'edicicó: clica en una de les icones de la barra d'eines per a realitzar una acció i tot seguit sobre l'objecte que volem que realitzi l'acció.

Podem:

* Duplicar: objectes, disfresses, sons i blocs.

* Borrar: objectes, disfresses, sons i blocs.

* Augmentar: fer l'objecte més gran.

* Disminuir: fer l'objecte més petit.

et26

Mode de presentació: modifica el mode de visualització de l'entorn de Scratch.

Els modes existents són:

* Mode de visualització d'àrea petita

* Mode de visualització d'àrea gran

* Mode de presentació


et27

Bandera verda: és un mode d'iniciar els programes amb Scratch.

Cercle vermell: atura l'ejecució de tots els programes.


et28

Escenari: és on visualitzem les creacions que realitzem amb Scratch.

Per tal de saber la posició d'un element a l'escenari s'usa un sistema de coordenades cartesines amb les següents referències:

et29



 
Aula Z                            CONTACTA:  Conxita Sabartrés  Licencia de Creative Commons
Valid CSSValid html 4.01Valid WAI 1.0 AAA